Tuesday 22 September 2015

Beg Kanvas Murah

Beg Kanvas Murah

Beg Kanvas Murah








Umur saya beru 25 tahun, sudah memiliki
dua orang anak berusie enam dan tiga tahun.
Anak pertama merupakan hasil perkahwinan
pertama yang gagaJ sewaktu usia beru 20
tahun. Saya menjadijanda muda dan ketika
ini saya amat memtlk beratkan kecantikan
luaran dan daJaman. Akan tetepi setelah
berkahwin semuJa dan mempunyai anak,
saya Iengsung tidak mempeduJikan aspek
kecantikan. Saya menjadi begitu selekeh
seperti wanita daJam pan tang. Akan tetapi
bulan Ie pas saya membeli majalah MW dan
seder bahawa penjagaan kecantikan tak
boleh diabaikan dan amat penting bagi ~g
sudah berkahwin. Terima kasih MW.

Nur Fasehah Mohd Waini
Bandar Baru Sibujaya,
96000 Sibu, Sarawak.

MW erat kasih sayang suomi

Gemuk! Itulah yang sering dikatakan oleh suami. Namun
dengan adanya MW, pelbagai pilihan produk serta info-info yang
sang at bermanfaat telah saya perolehi bagi membantu diri saya
langsing sekaligus menambat semula hati suami. Kini suami semakin
bertambah sayang. Terima kasih MW.

Siti Maqribiah Kamarulzaman
Taman Permatang Pasir Permai,
75460 Melaka.

Ternan sejati

MW ternyata menjadi teman sejati saya buat selamanya. Setiap
keluaran, saya memang tidak pernah lepas membacanya. Info yang
ada di dalamnya cukup padat dan berguna kepada pembaca untuk
dijadikan petunjuk. Kami juga berpeluang mencuba setiap apa yang
diuar-uarkan di dalam majalah.

Noor Hafiza Ramlie
Kampung Joha Kelar,
17040 Pasir Mas, Ke/antan.

Terbitkan harian wanita pula

Salam mesra buat semua pembaca MW. Ternyata majalah
ini menjadi sumber ilham bagi wan ita yang ingin menambahkan
pengetahuan dan kerana itu, ia menjadi koleksi peribadi yang amat
berharga buat saya dan suami.

MW umpama guru dalam rumah tangga kami. Bagi saya,
setiap edisi yang bakal disiarkan adalah teka-teki. Tak rugi membeli
kerana ia adalah majalah yang wajib dimiliki dengan harga yang
sangat berpatutan. Semoga MW terus maju ke hadapan dan dapat
menerbitkan pula Harian Wan ita.

Norrizuana M. Shah
Kuarters Staff,
Ladang Timut, KB No 114,
86609 Paloh, Kluang, Johor:

Mahu lebih info kesihatan

Tahniah kepada MW kerana banyak memberi info-info yang
berguna kepada saya dan pembaca yang lain. Apa kata banyakkan
lagi info tentang kesihatan dan psikologi kerana tip-tip ini boleh
digunakan dalam keluarga terutama sekali buat perkembangan dan
tumbesaran si kecil. Terima kasih MW.

Nurul Azurah Che A Razak
Taman Seri Tanjung,
Flat ST3, Seksyen 7,
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor.

14 I Februari 2013

Majalah istimewa

Saya mempunyai seorang adik perempuan. Saya perhatikan dia
amat suka membeli dan membaca majalah ini kerana adanya tip­
tip kecantikan dan panduan berguna. Adik saya takkan ketinggalan
membeli MW pad a setiap keluarannya. Sejak itu, saya pun turut
meminati MW sampai ke hari ini. Terima kasih MW kerana banyak
memberi maklumat pada kami.

Fadzilah Md Desa
Felda Keratong 3,
26900 Bandar Tun Razak, Pahang.

Penuh nasi hat

MW bukan saja memberi info yang menarik dan berguna kepada
para wan ita malahan memberi ruang untuk merubah segala kesilapan
diri berlandaskan nasihat-nasihat dan tip-tip daripada pakar. Saya
amat menghargai MW dalam kehidupan seharian saya.

Sopiah Pain
Kampung Lama, Ja/an Taiwan,
89100 Kota Marudu, Sabah.

Jadlah sebahagian dalipada perninal MW di laman web www.facebook.comlmingguanwanila

No comments:

Post a Comment

author
Jake Simms
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.